Citat

Alldeles knäpptyst i rummet när Viktoria utbrister: Kan du skruva ner volymen lite? Nej, jag menar lampan!

Bussvärden: "Nästa stopp, cheesebay.."

Viktoria: Jag vill sitta bredvid Saga..
Emma: Men det sitter ju någon gubbe där som du kan sätta dig bredvid och fråga, heter du Saga?
Emma igen: Nä, men jag kan göra det för din skull.
Viktoria: Only for you babe!

Emma: "Langar du drickan? Nej, jag menar, skickar du drickan?"

Viktoria: "Rör du min fjong? Ge fan in min fjong!"

Emma: "När vi kommer ut från Konsumhallen efter matchen så.."

Viktoria: "Han gillar inte när folk rör vid honom eftersom han har asperger. Tyst!"

Emma: "Plattskallen Emma.."

Viktoria: Jag har då inte tänkt gå till någon av de stora kioskerna där de tar kort! Då måste jag ju klä av mig och allt först..
Emma: En vilsen Viktoria i Konsumhallen!

Emma: En upplyst bro, mysigt värre!
Viktoria: Ska vi ta en dejt på bron?


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0