Citat

Okej, har inte redigerat bilderna än så här nedan kommer lite citat. De som handlar om David, ni lär förstå imorgon eller någon dag framöver.

Emma: "Jag höll på att glömma David inne på toan.."

Viktoria: Vad gör du?
Emma: Jag ramlade på dig..
Viktoria: Jag gillar inte när folk rör vid mig!

Emma: Ursäkta, har du någon stor påse som jag kan få?
Kille: Jo, det här är den största vi har..
Emma: Tack, det blir perfekt!
Kille: Ska du gå hem i den?
Tackar och går ut ur affären, berättar vad killen sa och utbrister..
Emma till Viktoria: Jag ska stoppa David i den!

Människa: Nej, nu spelar han sopa i..

Emma: Han får inte upp den.. Han får inte upp den!
Alicia: De måste träna på att få upp den på träningarna! Helst med skydd..

Emma: "Nu står de och pratar, tänker.. Nu måste vi göra något som Sören Persson skulle ha gjort. Vi ringer!"

Viktoria: "Duktig domarjävel!"

Postat av: Agnes

Sv: Hehe tack detsamma!

Kan tänka mig det! Önskar att jag hade varit på plats :)

2011-02-03 @ 23:24:43
URL: http://typbloond.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0