DET HÄR MED EFTERNAMN..


Måste bara dela med mig av en sak som jag hittade på en kompis status på facebook, ta det inte allt för seriöst:


Barnen på dagis fick berätta vad deras pappor arbetade med. De flesta svarade brandman, ingenjör osv, tills fröken frågade lille Stefan vad hans pappa jobbade med. -Min pappa är bögstrippa på en gayklubb! Fröken tog bestört ut Stefan ur klassrummet. -Är det verkligen sant att din pappa är en strippa? ............ -Nej, svarade Stefan, men han spelar hockey för Luleå Hockey och det är så jävla pinsamt!

Sen så kan man ju inte låta blir att skratta åt min älskade vän Alicia heller.. Om ni bara visste hur mycket jag skrattade när hon visade mig sitt påhitt!


Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh vad bra, då var det till nytta med en frågestund då! ;D

2011-02-08 @ 23:11:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: -

när kommer andra delen på frågestunden?

men egentligen är det att han spelar i löven tror jag.. ;)

2011-02-09 @ 12:18:55
Postat av: Alicia

Jag och mina påhitt ;)♥

2011-02-09 @ 16:52:01
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0