Fredag

Hej! Hur har dagen varit? Min har varit bra, varit lite trött men annars har allt varit prima! Lyckades somna när jag skulle natta barnen.. Fick förslag om giftemål från ett av barnen på dagis också, han ville att jag skulle gifta mig med honom och genom det, bli prinsessa!

Ska till min älskade vän Emmelie ikväll också, som jag inte har träffat på år och dar, det är seriöst! Äntligen får jag träffa denna flicka igen.. Ska dra med henne på hockey imorgon också, förmodligen. Från 09:30 till ungefär 19:00 kommer jag befinna mig på Skellefteå Kraft Arena, känns stabilt!

Nä, nu ska jag börja packa ner allt som ska med i väskan.. Loggar in lite senare och då kanske det kommer lite bilder från gårdagen också! Vet inte säkert än eftersom jag inte har hunnit kolla igenom dem än, men.. Vi hörs senare, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0