Lördagskvällen..

Hade en jättemysig kväll igår med några av världens bästa brudar! Kom hem till Saga där kring fyra och blev bjudna på mat, tack Saga m. familj! ♥ Hockeyuppdatering och en massa skitsnack om allt och inget. Gick iväg och handlade därefter också och det har ni ju redan sett bilder på.. Resten går väl sammanfatta kort som jag gjort nedan! ↓

Snack. Melodifestivalen. Promenad. Fotografera. Skratt. Filmer, som vi inte såg klart. Musik. Ännu mer snack. En Saga som skulle fota just när vi höll på att somna. Skratt & en irriterad Alicia, en styck trött Viktoria & Emma är inte att leka med. Sedan sova!

Visst ja, jag sov faktiskt bredvid Alicia! Nu ska du bli avundsjuk Felix, vi hade det så mysigt, hälsar Alicia.. HAHAHA, hon sa att jag var tvungen att skriva det där!

Fler bilder kommer imorgon! Sen så ska jag visa upp bilderna jag tog i Sagas rum, så grymt snygga inredningsdetaljer, hahah.. Me like!



Nu ska jag sätta mig ner och se film, En prinssessas dagbok och sedan blir det att sova! Är grymt trött efter en natt med lite sömn och en massa städande.. Godnatt, sov gott, kram! ♥

Postat av: Lixy

bra blogg!

2011-02-14 @ 09:18:01
URL: http://lixy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0