Tidsinställt

Befinner mig förmodligen i Skellefteå Kraft Arena redan nu.. Ja, jag vet att klockan bara är 17:00 och att matchen börjar 19:00 men man måste vara i tid.. Som ni kanske förstår är detta då ett tidsinställt inlägg! Tänkte bara kika in och säga hej, samtidigt visa upp presenten jag fick av Saga i söndags! Hon hade ju uppdaterat gästinlägget utan att jag visste om det.. 

Borde väl vara tid för att fortsätta läsa matchprogrammet nu och fortsätta snacka skit med mina brudar, om jag inte har räknat helt fel, hahah! Sen ska de små trollen från Jönköping krossas av Världens bästa AIK.. Ni får ha det så bra så hörs vi efter matchen, kram! ♥



Tack gumman, blev jätteglad! ♥ Tycker ni ska kolla in hennes blogg där hon även visat upp de andra bilderna hon ritat. Grymt duktig hon är min lilla vän!

Postat av: Anonym

hahahhahaah näää!!! den blev inge bra! :)

2011-02-15 @ 17:10:16

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0