LG Hockey Games

Hej! Vet inte om jag kan garantera att det blir sista inlägget för idag men det finns chans att det är det.. Ska upp till Johanna och se hockey ikväll, känns som att det var år och dar sedan jag var där sist, vilket det egentligen inte är?!  

Ska bli kul att se hur Skelleftepojkarna presterar i LG Hockey Games.. Blir ju första landskampen för Tim, så det ska bli roligt att se! Både Jimmie och Jocke har ju varit iväg tidigare så det är inget speciellt med de egentligen.. Fast man blir faktiskt lite stolt att vara AIK:are när såpass många är uttagna till truppen! David blev hemma på grund av knäskada..

Nä, nu ska ska jag inte dra ut på detta meningslösa inlägg något mer.. Hörs antingen ikväll när jag kommer hem, annars imorgon. Ni får ha det så bra, kram! ♥

Postat av: rebecca

sv. tack så mycket:D

2011-02-10 @ 16:17:56
URL: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0