Sömntuta

God morgon, eller god kväll kanske man ska säga! Varför jag skrev det första är för att jag har sovit de senaste timmarna, ända sedan jag kom hem från bussen.. Trodde aldrig man skulle kunna sova så mycket som jag har gjort de senaste dagarna! Har sovit, suttit vid datorn, sett hockey och läst ut två böcker i helgen, sen har jag sovit ännu mer, lite till..

Har hunnit med att se två filmer idag också och ingen av dem var sämre än den andra, Tusen gånger starkare & Love and other drugs! Rekomenderar dessa filmer starkt, bra handling och bra innebörd. Som sagt, se dem!

Nu ska jag sätta mig ner och se Solsidan på webben och sen ska jag lägga mig och sova igen så att jag orkar upp imorgon! Hel skoldag med både matte och naturkunskap imorgon som avslutas med hockey i U-hallen, önska mig lycka till.. Sov gott, godnatt! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0