BRA HUMÖR!

Lite gladare miner nu.. Sitter och ser JVM fortfarande och jag är så trött så att det gör ont i kroppen. Men jag måste ju se slutet eftersom Ryssland mirakulöst nog hämtat upp från 3-0 till 3-3! Ja, har inte haft mycket att göra de senaste timmarna så det blev byte av header, två gånger.. Har även suttit och gjort klart Viktorias header men jag tror det blir att göra en helt ny design till henne också. Eller vad säger du Viktoria?

Börjar bli jobbigt det här.. Ska jag orka med att se klart de tre minuterna som är kvar sen förlängning och straffar om det krävs? Sen resten av sändningen också? Ja, det återstår att se, det är överskottsenergin och glädjen över att något kanske verkar gå vägen och sen är det även den lilla irritation på brandvarnaren bredvid som piper till ibland eftersom det är slut batteri i den, det är de som håller mig vaken nu!

Update: Ryssland tog igen det och gjorde fem mål i sista perioden! De tog alltså hem guldet efter slutresultatet 3-5 mot Kanada, glädje. Känns ganska bra, enda matchen vi förlorade förutom bronsmatchen mot USA, den matchen förlorade vi mot vinnarna. Känns värdigt! ♥


           Emma Nyström med kamera i hand, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: Alicia

TANDHYGIENSAVDELNINGEN....... på APOTEKET;)♥

2011-01-06 @ 11:55:26
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/
Postat av: viktoria

Du får göra som du vill! :)

2011-01-06 @ 12:31:07
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: Alicia

sv; vad kul att din ÄLSKLINGSSPELARE fick pris!!!

Du måste ha varit SÅ stolt!!!!!!!!;]

Jag tyck min gumma ska dra sig ur var hon än sitter och dra sig till FÖRKYLNINGSAVDELNINGEN på APOTEKET;)♥

Haha jo här i skoooogn e he naltbra!:P

Vad gör hon mitt i schtaaaaan då?:P♥

2011-01-06 @ 14:11:27
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0