FRÅN 5/8 -10 ♥

  Satt och kollade igenom gamla bilder igår.. Kom tillslut fram till bilderna från Första isträningen. Första bilden som kommer upp är bilden på Fredrik och jag frågar mig själv varför jag inte publicerat dessa bilder tidigare. Ja, i brist på annat så lägger jag väl ut dem nu.. Bättre med några gamla bilder än några bilder alls? Gillar förresten reflextionen i Eriks hjälm där man ser mig, hmm, nä, gillar det inte alls..

Senare idag bär det då i alla fall av upp till arenan där Skellefteå AIK möter Frölunda och det går väl alltid hoppas på en spännande match. Fast inte för spännande, det måste ju bli vinst! ♥

Fick förresten en förfrågan på facebook igår om att gå med i en grupp, men självklart är jag redan medlem där: "Det finns bara ett AIK, och vi lirar i norr!" Avslutar väl med de kloka orden, hahah. Kram på er!




Första isträningen, Nikon D60 + Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro


Postat av: Niklas Persson

Väldigt fina bilder!



Du har inga på Hadelöv eller Ericsson in action?

Kika in på min blogg så förstår du varför jag undrar...:-D

2011-01-13 @ 10:55:49
URL: http://mvtraning.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0