Fredag 28/1 -11 ♥

Hej! Hemma efter en dag på praktiken. Väntar på att maten ska blir klar, blir att slänga i sig den för att sedan gå upp till Skellefteå Kraft Arena för att se J20 spela, Skellefteå AIK mot HV71.. Ska försöka stå mer nere i fotobåset ikväll än vad jag gjorde förra gången, får se om jag lyckas, eller vågar kanske man ska säga istället!

Sen till dig som frågade om bloggadressen så har jag lagt till länk på hennes namn så då är det bara att trycka där! En annan rolig sak, som gör att jag blir ännu mer taggad på att fota ikväll.. ↓



Postat av: johanna

lycka till ikväll! du får tänka att det inte är någon annan där än du:) och grattis igen! kram

2011-01-28 @ 18:05:48

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0