Gästblogning:]

Nu sitter jag, Alicia här och bloggar på Emmas blogg.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men, Jag tar och berättar om sista lektionen idag.
80 mins No, Vi gjorde papper, Så FRUKTANSVÄRT äckligt! Kan nästan slå vad om att alla på hela K-G skolan
känner denna lukt. Sen så ska jag vara med Felix imorron♥ Sen på Lördag ska jag tydligen gå fram på A- Lagets träning till David och be han skriva på en affisch som Emma har :D Nervös men vet egentligen inte varförxD Inget att oroa sig för Alicia... Det går bra! Haha men nu får det räcka! Hoppas du är nöjd med mitt värdelösa, tråkiga inlägg Emma!♥
KRAMAR Från skogen! (INTE DÄR MAN TÄLTAR!!!)
Tar Emmas VACKRA bild, på en VACKER person *Host* Och bjuder på den!♥


Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Säg bara vilken av storlekarena du vill vinna så är du med i utlottningen. Lycka till !

Kram

2011-01-28 @ 00:37:06
URL: http://moonzanna.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0