Johan Forsberg

  Går med lätthet räkna på en hand vilka bilder jag blev jättenöjd med från igår! Men de kommer ändå upp ett gäng bilder senare ikväll, kanske lite citat också.. Bilden nedan är väl den jag föll för direkt jag kollade igenom bilderna, Johan Forsberg!



Johan "Foppa" Forsberg, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: frida

Haha, söt! Skitsnygg bild :D



Jag har ståplats så jag brukar ge min kamera till mamma som har sittplats, så hon brukar ta kort ibland. Men vissa matcher den här säsongen har det blivit så att vi har gått och satt oss på sittplats efter en period, för att kunna ta kort eller för att det helt enkelt har kännts tråkigt i klacken ;)

Ibland har jag kameran med på stå också, men det blir rätt jobbigt när det är mkt folk :)

2011-01-23 @ 19:36:17
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0