Måndag 24/1 -11 ♥

Hej! Hemma från skolan nu.. Det känns som att matteprovet gick ganska bra. Fixade biljetterna under lunchen också, rad sju och plats sju, åtta & nio! Blir perfekt att fota därifrån, tagga! ♥ Idrott sista lektionen, en massa lekar och som avslutning doppboll där jag gjorde hat-trick, heheh!

Dagens roligaste måste ha varit när Stina berättade om sina söta kattungar som hon döpt till David, Melker, Oscar och Adam, efter hockeyspelarna.. Alla är svartavita förutom Adam som är orange, hahah! Oscar är en tjej.. Har försökt övertala mamma att jag ska få adoptera en av dem men hon vägrar.. Någon som vill övertala min söta mamma?

För att inte inlägget ska bli så tråkigt, om någon orkat läsa det, så lägger jag ut en bild på David. Vet att Saga gillar den bilden så det får duga.. Tycker också att den ser ganska rolig ut! Ja, men vi hörs väl senare, kram! ♥


Postat av: F A N N Y

Hihi tack!

2011-01-24 @ 16:40:39
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0