SVAR PÅ FRÅGESTUND, DEL 2! ♥

Som sagt, är så sjukt glad just nu.. Vill inte berätta än vad som pågår än men det är något roligt, riktigt roligt! Ni får ser när det är klart, eller ja.. Det kan dröja ett tag men det kommer! Ni kan ju alltid försöka er på en gissning? Det räddade min dag om vi säger så..

Här kommer resten av svaren på frågestunden! Hoppas ni blir nöjda över svaren, annars är det bara att skriva en kommentar och be mig svara på frågan igen, på något annat sätt. Kram! ♥



Om du måste välja mellan att aldrig mer se hockey eller aldrig mer fota, vad tar du då? ;)

Svar: Pest eller kolera, leva olyckligt eller olyckligt.. Går inte välja! Men om jag skulle måsta välja så skulle jag välja.. Nä, det går inte! Sorry..

Hur mkt betyder hockeyn för dig på en skala på 1-10?

Svar: En klar ELVA eller TOLVA! ;)

Hur vet ni vad spelarna säger på matchen?

Svar: Kan berätta för er att jag har blivit grym på att läsa på läpparna.. Vet inte hur många gånger jag nästan legat ner på ståplats i skratt efter att man sett vad de sagt till varandra. Nä, men vissa är lättare att se på än andra! Så som svar på din fråga, jag läser på läpparna.

jag har kommit på en till fråga :P om du fick hänga med en skellefteåspelare för en dag vem skulle du välja då? och varför?:)

Svar: Den var svår.. Men utifrån vad jag har upplevt när jag har träffat dem så måste det nog vara Joacim Eriksson kanske. Han är grymt trevlig och verkar vara en ganska rolig prick. Annars Fredrik Warg! Vem gillar inte hans spårade personlighet?



du vet ju typ allt om spelarna och då undra jag om Tim, Adam, David och Melker har tjejer?
din blogg är underbar!

Svar: Tack för de fina orden! Vilken rolig fråga, men jag vet inte säkert.. Melker har tjej men ingen av de andra vad jag vet.. Facebook säger samma sak så vi måste väl tro att det är sanningen?!

Favoritblogg? (vanlig)

Svar: Som jag skrev tidigare kan jag inte välja en speciell favoritblogg men för tillfället kan jag väl välja en lokal fotoblogg, Sara Marklund! Eller kanske Marcus Wikströms blogg..

Favorithockeyblogg? (inte norran elr fahlman)

Svar: Viktoria visade mig en blogg för några dagar sedan, det är en kille som är pressfotograf och fotar hockey (http://aldrigstilla.blogspot.com) och han är så grymt duktig.. Nog för att man själv känner sig som en sopa när man ser hans bilder, men.. Annars är det väl Saga & Alicias bloggar, http://davidrundblad.blogg.se & http://fredrikwarg.blogg.se!

hej! din blogg är mycket fin. och den är väldigt rolig att läsa. jag har lite frågor:
Tack för de fina orden, vad glad jag blir!

1. Vem är din absoulta favoritspelare?
Svar: David Rundblad.

2. hur gammal är du?
Svar: Jag är just fyllda 16 år, född -94!

3. bo du hemma elr har du flyttat hem ifrån?
Svar: Det beror på hur man ser på saken.. Är skriven i Boden där min mamma bor men bor inaccorderad i Skellefteå. Jag själv tycker att jag har flyttat hemifrån men det tycker inte min kära mamma eftersom jag fortfarande är skriven där..

hej! mina frågor är varför valde du att plugga omvårdnadsprogrammet?=) och vad skulle du vilja göra efter gymnasiet?=)

Svar: Jag stod länge i valet och kvalet gällande gymnasievalet.. Hade i alla år sagt att jag skulle gå Omvårdnads eller Barn & Fritid.. Sen kom fotointresset som gjorde att jag ville gå Media & Journalistik. Valde tillslut Omvårdnadsprogrammet eftersom då vet jag att jag har en utbildning att falla tillbaka på i framtiden!

Fråga blir samma som tidigare. Har du och vill dela med dig av bilder på Hadelöv eller/och Ericsson?

Svar: Jo, försökte tänka på det förra matchen och ska testa fota med de nya objektivet nästa match.. Sen så kanske det inte är så kul att bara få bilder på Skellefteå AIK:s målvakter så jag ska försöka mig på att fota motståndarmålvakten också, fastän det finns möjlighet att kameran får virus då, hahah.. Hoppas du blev glad över bilderna jag skickade till dig! :)

Hur länge har du fotat? Är du självlärd? :)

Svar: Jag har fotat seriöst sen ett år tillbaka men köpte min systemkamera sommaren -09 och innan dess fotade jag med min kompaktkamera som snart sett sitt sista ljus! Sen på din andra fråga: Jag är självlärd! Eller när jag skulle börja fota manuellt så fick jag hjälp med hur man skulle tänka och hur det funkade, av Jens, annars har jag väl lärt mig allt eftersom!

Blir du aldrig less på mig??

Svar: Nej, Viktoria, det vet du väl.. Nä, men någon gång lär de väl ske, det har bara inte inträffat än!



Sen måste jag bara få tacka för alla fina kommentarer jag fått! Här nedan är två av dem, svar på varför folk läser min blogg. Tack än en gång! ♥

"Jag hittade din blogg eftersom min syrra känner dej(A)och jag började följa den bla. för att jag tycker du tar så fina bilder!:) KraM"

"Läser din blogg för hockeybilderna och allt annat som har med skellefteå att göra. :)(Bor inte i skellefteå så jag kan inte se hemmamatcherna) Hittade din blogg genom sagas (davidrundblad.blogg.se). Så fortsätt med det du gör, det är uppskattat. ;) haha"


Postat av: s...

vatusan :O

2011-01-19 @ 19:24:28
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0