Till Ajax!

  Eftersom en av mina bloggläsare och hennes mor verkar ha svårt att förstå att jag inte är ute efter bråk så får jag väl än en gång be om ursäkt om jag har gjort något fel? Vet inte vad jag har gjort, men något som sårar väldigt mycket måste det ju vara eftersom det ska bli sån jävla kalabalik. Sen förstår jag inte heller vad ni har för problem eftersom det jämt är något fel i vad vi gör, men.. Jag ber om ursäkt och vad jag vet så är Viktoria inte heller ute efter bråk!

Tillägnar två av mina absoluta favoritbilder till dig på vår egen stockholmare, Yared Hagos! Sen hoppas jag att du blir glad, förstår än en gång att jag inte är ute efter bråk och sen så hoppas vi att han spelar på torsdag, för han behövs verkligen..


Yared Hagos, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Sofie

Sv; haha ja fy va hemskt de va! och dyrt :/ nu vårdar jag den med mitt liv;)

2011-01-11 @ 21:11:20
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0