Onsdag 26/1 -11 ♥

När det är kväll så passar det väl bra med en bild på månen? Nä, men dagen blev faktiskt ovanligt bra med tanke på hur trött jag var imorse..

Dagens plus - bra nyheter från Anna, ett prov som jag tror gick bra, träffa Viktoria och hinna se ett avsnitt Gäst hos Fahlman med Chrippe där min fråga var med och sen till sist ett avsnitt av Sofias änglar..

Dagens minus - finns väl inte så många minus idag, men.. En ganska lång skoldag, eller egentligen inte, men ändå.. Sen tillbaka till Sofias änglar, tror faktiskt inte att tårarna slutade rinna en enda gång under hela avsnittet!

Ska stoppa in lite bilder på datorn snart och sen vid nio så blir det att det att se filmen som går på femman för att sedan inta sängen. Avslutar väl nu, säger godnatt, kram! ♥



Tar samtidigt och svarar på en fråga: va gjorde jocke? ;)

Svar: Nä, han gjorde väl inget speciellt, var bara allmänt otrevlig.. Stack innan alla som stod där fått autograf! Gillar bara inte hans attityd, han var precis likadan sist jag träffade honom och jag tänkte väl då att det var en engångsförteelse men tydligen inte! Tycker han är likadan i intervjuer.. Finns många som gillar honom, men inte jag! Tror vi ska glömma detta nu, har inte tänkt träffa honom igen, så..

Ja, hoppas du är nöjd med svaret, trots att det inte blev något klarare känns det som. Annars är det bara fråga igen! Försökte förklara så gott som möjligt men det är svårt..


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0