VAD KAN DET VARA?

Befinner mig i Jörn just nu så därför är detta inlägg tidsinställt, återkommer på riktigt ikväll någon gång. Fick även hämta ut nya älsklingen imorse innan vi åkte hit så de ska testas idag. Vad kan det vara för någonting jag har hämtat ut? Lockar väl med en länkning och några fler läsare till de som gissr rätt så nu är det bara att gissa! ♥

Är bara tvungen att dela med mig av denna bild som togs av min kära tremening igår när vi var på hockeyn. Satt två vimplar uppsatta i kiosken med Skellefteå AIK. Tyckte det var lite kul så därför fick hon gå och fota det eftersom jag inte vågade, hahaha!


                    Bodens ishall, i kiosken, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: s

endast 2 snygga vimplar ;)

2011-01-08 @ 18:01:27
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0