Vindkraft

  Hej alla söta bloggläsare! Ser att statistiken gått uppåt idag vilket gör mig glad men också förundrad än en gång. Varför går folk in på MIN blogg? Hur hittar folk hit? Ja, många frågor, få svar. Ni kan ju gärna svara på dessa frågor och hjälpa mig förstå! ♥

Hur som helst, är äntligen tillbaka i schtaan nu och det känns skönt.. Förutom de att jag har feberfrossa, är förkyld och mår allmänt skit. Annars är allt på topp. Har inte gjort så mycket mer idag förutom att sitta på bussen och läsa. Facebook är väl de som händer nu!

Visst ja, har skickat iväg en beställning till Kaffebrus.se också! ♥ Kommer få hem fem saker hemskickade därifrån någon gång under veckan. Vad kan det vara? Sen, är det någon som lagt märke till någon skillnad på texten under vissa bilder? Hahaha, kram.



Nästan sagolikt, Nikon D60 + Tamron AF 70-200/2,8 Di Macro


Postat av: s...

jag sere :D ditt nya objektiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-09 @ 21:39:37
URL: http://davidrundblad.blogg.se/
Postat av: Sophie

vilka fina bilder :)

Jadu kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg men det är kul att kika in här ibland ;)

Kram

2011-01-09 @ 21:53:26
URL: http://sophiiek.blogg.se/
Postat av: johanna

hej! har kommenterat några gånger men jag hittade din blogg då jag sökte på bilder om Skellefteå aik på Google. Älskar att läsa din blogg man blir som glad av den och så älskar jag verkligen dina bilder! du har grym talang! och så gillar jag ju hockey så det är kul att se massa hockeybilder! ha en bra kväll!

2011-01-09 @ 22:07:12
Postat av: pboy

Ja han är så sjukt grym! :D

Jo det tror faktiskt jag med, och vi vinner över frölunda på torsdag!;)

2011-01-09 @ 23:42:59
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: stefan

Hej! Jag önskar att jag hade fler Hockeybilder att visa. Men det bli nog mer i framtiden. Idag har jag lagt upp ett inlägg med bandybilder...ganska nära ;)



Jag kan inte svara på hur det är på andra arenor (tex Skellefteå som du verkar hålla till i). Men här i Jönköping är det iaf fritt fram i fotobåsen på JUNIORmatcherna. I Elitseriematcher är det såklart andra regler.



mvh

Stefan

2011-01-09 @ 23:59:20
URL: http://sp-photo.se/blogg
Postat av: josefin

Jag hittade hit via en kommentar på norran (hockeybloggen).

Och jag läser bloggen för att jag älskar hockey över allt annat! så de är kul å titta på citat och på bilderna! :)

2011-01-10 @ 10:12:53

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0