30 juli

Har träffat folket en sista gång känns det som nu.. Eller sista gången på flera dagar eller veckor i alla fall. Mötte upp Joel, Anna och Emelie inne i stan och handlade goda saker att knapra på nere vid älven. Satt där ett bra tag, sa hejdå till Anna, gick en vända på stan och hamnade sedan nere vid älven igen för att prata och mata ankorna.. Måste bara tillägga att jag är rädd för ankor!

Tillslut kramades Joel och Emelie adjö, sista gången innan jag åker till Boden för min dödsdom, också kallat sommarjobb på hockeyskola! Kommer sakna folket..

Ska snart packa ihop kameraväskan och sedan brumma upp mot gudmor innan jag möter upp Anna och Anton vid ladan, mitt andra hem! Har ju världens bästa vänner också så vi får åka med Johanna och Anneli upp till Piteå istället, så vi slipper ta festivalbussen. Tusen tack!

NU: ta tag i mitt liv och tagga till lite mer inför kvällen! Ska ta upp bloggningen i veckan när jag kommer till Boden också, har massor av bilder att visa. Ha det jättebra, kram!



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0