Back in Skelltown..

Home sweet home! Haft en underbar kväll i Piteå med folk. Gillar inte The Ark men Ola Salo gav mig en eller två tårar i ögat när han höll sina fina tal.. Veronica Maggio var också très bien!  Har ont i halsen nu och minneskortet är fullt av bilder, något att se framemot!

Tack än en gång Johanna och Anneli för att vi fick åka med er! Kan faktiskt inte avgöra om jag hade pallat med festivalbussen eftersom den inte skulle ha gått hem till Skell förrän om tjugo minuter.. Tack och lov är jag hemma nu och kan sova.

Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon under dagen. Godnatt, sov gott, kram.


Postat av: NATALIE

jag var också i Piteå igår! :)

2011-07-31 @ 11:11:20
URL: http://naataali.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0