Ett långt och tråkigt inlägg..


Okej, borde egentligen lägga mig och sova nu. Min kära syster kommer ringa vid nio imorgon bitti för att väcka mig. Ska ta moppen dit när jag har vaknat då och umgås med henne och min lilla älsklingspojke! Får se vad vi hittar på men kameran följer i alla fall med hela dagen.

Spenderar dagen uppe på Morö Backe för att sedan rulla mot Norvalla för att träffa Anton och fota fotboll och hålla en liten fotokurs med honom!

Blir tillslut bio på kvällen med Emmelie, Emelie och Anton - Transformers 3! Jag lär ju avlida eftersom jag tycker de filmerna är obehagliga och jag blir värsta paranoid när jag sett dem också.. Haha, så sjukt fånigt egentligen, men jag kan inte rå för det!

Nej, nu ska jag ta och börja göra mig klar för sängen! Bara lite musik och några bloggar till att läsa innan det.. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon, kram.



Bilden har inget med inlägget att göra men jag var bara tvungen att lägga ut den nu! Det är från när Nils åkte vattenskidor när vi firade Anton. Vad tycker du om bilden?


Postat av: Ida

Härlig bild! Välkommen på kalas hos oss den 7/8 17.30. Kram

2011-07-27 @ 23:58:37

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0