Kvällen i Boviken..

Okej! Nu när jag ändå inte har annat för mig så kan jag väl berätta lite om gårdagen. Åkte ju som sagt ut till Antons stuga där vid tolv och möttes av pojkarna - Anton och Nils!

Tog ganska direkt båtarna ut på vattnet, en lite mindre och en lite större och snabbare. Vi turades om att sitta i den mindre båten - sola, prata, bada - och att åka gummiring efter den större båten! Fotade ungefär sexhundra bilder bara när vi var ute på vattnet och åkte.



In mot land för att äta, sola lite till och bara njuta. Somnade faktiskt på studsmattan bredvid Emmelie just innan middagen.

Åkte ut med båten igen och körde iväg ut till en liten ö med en massa klipphällor. Underbar utsikt och fantastiska fotomöjligheter, vilket resulterade i att vi sprang omkring med varsin kamera och fångade ögonblicket! Många bilder på Emelie togs också, något för er att se framemot.

Avslutade kvällen med att bada i hamnen, spela bluffpoker och bada bastu. Många om och men innan alla hoppade i vattnet. Mycket skratt innan pokern tillslut slutade oavgjort mellan oss tjejer. Kort visit i bastun eftersom tiden höll på att ta slut.

Tack för en underbar dag och kväll folket! Bilder kommer upp imorgon, två dagar i efterhand - både på bloggen och facebook! Nu loggar jag ut för natten. Sov gott, kram.


Postat av: danten89

Härlig kväll=)



Jo men visst är det drygt.. men man skrattar ju bara åt det? ;)

2011-07-09 @ 00:45:32
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: maisah

sv : tråkigt att du dissar det men man kan ändra tillbaka till gamla om man vill :)

2011-07-09 @ 02:01:43
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/
Postat av: Sanna (:

Åhh, vilken rolig kväll ni verkar ha haft ;)

Sv; okej, skulle vara roligt att veta ;) 700 inlägg, det är ju bra för mig. :D hehe, har ju inte haft bloggen så länge heller ;)

2011-07-09 @ 09:37:26
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

SV: Tack så mycket :)



Det där såg riktigt härligt ut, sommaren är helt enkelt för underbar :) synd den ska vara så kort!

2011-07-09 @ 13:58:20
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: frida

Guu va härligt det där lät! Så som sommaren är när den är som bäst :)



Sv; Äh, ta med en kompis så kan ni bo med mig och Ida i en lägenhet i Borlänge, det löser sig alltid ;D Så slipper man sova i tält på campingen bland massa fulla jobbiga människor :D

2011-07-09 @ 22:38:00
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Johan

Det där låter som en fin kväll! En sådan man minns sen senare i höst/vinter :)



Jag har faktiskt inte badat ännu i år, trots det fantastiska vädret... :S



SV: Haha okej, då vet jag! :)

Jag brukar tycka det är skitsvårt att hitta bra sidor sädr...



Haha, tror du jag har koll på vad tjejer har på fötterna eller? ;)



Nu är det fint med mig! Är ju inte hemma, därav frånvaron av mig själv på bloggen. Har haft superstruligt med nätverket här, men nu funkar det! :)



Haha, har du varit sjuk nu då, när det har varit så fint väder? :)



Nej, det är aldrig kul... :(

2011-07-10 @ 17:14:09
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0