Trästocks, sista kvällen..


För att sammanfatta kvällen kort - HELT AWSOME! Sista kvällen på Trästocks då..

Movits! Vilket sjukt jäkla drag det var då.. Regnet som jag från början trodde skulle förstöra kvällen - det förstärkte bara stämningen när det kom under framträdandet, i mycket stora mängder! Kameran överlevde där den låg panikinstoppad i Johns ryggsäck efter bra samarbete mellan mig, Emelie, Joel och Anton.. Kan inte säga detsamma om min mitt hår och smink, det överlevde inte lika bra.

Tove Styrke! Emelie drog med mig in mot mitten och det slutade med att vi stod max en meter från scenen. Behöver inte säga mer om det än att det var längesedan jag hade så kul.

Träffade mycket trevligt folk igår.. Sen har jag en fråga till mina söta bloggläsare: Om du får en perfekt vägbeskrivning till vart du ska av ett gäng nyktra människor som vet vad de säger.. Skulle du då också gå fram till vakterna med en öl i handen och fråga vart efterfesten är?

Aja, nu ska jag ta tag i att kolla igenom alla bilderna från helgen, försöka sortera upp dem efter vem som har tagit dem.. Både Joel och Anton lånade och fotade med min kamera, vilket betyder fler än en mapp på datorn. Bilder kommer upp här på bloggen senare idag, förmodligen!

Du får ha det så jättebra så hörs vi senare idag, kram.


Postat av: Mille

Åh, tack så hemskt mycket Emma! :D



Och ajg mailar dig så fort jag fått bilden angående headern och det ;P Lite sent svar men whatever ;) ;)

2011-07-24 @ 17:10:23
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: Carro, 11

Hej:)

Jag undrar om du har några bilder på Tove Styrke för hon ägde inatt! Och så vill jag säga att du har världens bästa blogg! Men var du me på den tävlingen där man kunde vinna en bild? Isånna fall vet vad webbsidan heter?

2011-07-24 @ 17:18:18

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0