Genom en hinna av rök..



Fortfarande hos flickan som jag kallar min lillasyster. Har inte orkat skriva på flera dagar men så är det väl på sommaren? Man behöver inte blogga mycket varje dag..

Var i varje fall nere vid älven hela kvällen igår och grillade, skrattade och vad vi nu gjorde.. Blev sammanlagt sex personer eftersom resten övergav oss innan vi ens kommit överens om något. De som underhöll mig under kvällen - och då menar jag bokstavligt - blev Emmelie, Emelie, Anton, Joel och Edward. Tror bara det finns gulliga människor här på Sunnanå.

Ska tydligen se Trassel ikväll, har inte sett den tidigare.. Det är väl det som händer om några timmar. Har inte en aning om vad som händer fram tills dess!

Du får ha det så jättebra så hörs vi senare ikväll, kanske med lite bilder, kram! ♥


Postat av: Agnes

Sv: Hur kan du hata honom? :O



Trassel är jättebra :D

2011-06-17 @ 18:16:53
URL: http://gulsvarta.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar: Tack! :D Ja, extra svårt med manuell fokusering ;)

2011-06-17 @ 20:08:00
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0