En liten fråga till er..

Hann inte se filmen eller rättare sagt serien som jag ville se men hann däremot se första avsnittet av Big Brother. Som många vet så missade jag ju första halvan av allt - tar igen det nu när jag har laddat upp med alla avsnitt!

Funderar på tal om ingenting att dela med mig av två noveller som jag har skrivit. Skulle det vara intressant? Vet att Viktoria tycker det men ni andra då? Dela med mig av dem eller ej?

Sitter förresten och skriver på en nu. Den kommer inte bli klar men det känns bra att skriva igen. Hoppas att Svenska B innehåller med novellskrivande och liknande uppgifter.

Nu ska jag se kvällens avsnitt av Hellcats sedan krypa ihop och sova. Sov gott, kram.


Postat av: cissi

Du får jätte gärna dela med dig av dina noveller! Jag skriver endel noveller själv faktiskt;)

2011-06-13 @ 00:16:47
Postat av: elina

Sv; hahaha, jadu. Jag jobbar ju alltså i en ICA-butik och då jag plockade in drickan i hyllorna så var jag tvungen att skära upp plasten runtom drickorna, dom kommer ju i "sexpack" haha, så man måste ta bort plasten och då råkade jag skära lite för mycket så jag skärde i drickan istället för plasten. Liiiite less... haha!

2011-06-13 @ 00:19:29
URL: http://elinalong.blogg.se/
Postat av: danten89

Vart ser du Big Brother? Laddat ner? =)

2011-06-13 @ 07:46:48
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Louise

SV: ja, det är jag som fotat. :)

Tack så hemskt mycket! :D

2011-06-13 @ 10:43:45
URL: http://madebynikon.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0