En rubrik

Jaha, mobilbloggen kom inte in. Är i alla fall hemma nu. Blev några timmar på stan och de som skulle uträttas - de uträttades. Glass nere vid älven hann vi med också. Fick med mig ett fungerande minneskort hem tillsammande med ett par gula pilotisar och ett par cykelbyxor.

Avslutade rundan på stan med att sitta och prata uppe på tåget - de som inte bor i Skellefteå eller har hälsat på här under sommaren vet inte vad jag menar, hahah..

Väntar på att Saga ska dyka upp. Okej, det är en timme innan hon kommer men det är mycket som ska göras innan det - så som att äta.. Jag ska äta min kycklingsallad. Sa jag att jag skulle äta? Det var tydligen inte så mycket som skulle göras innan. Visst ja, försöka röja undan lite.

Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: Johanna

Nu behöver vi bara hoppas i två timmar till! Sedan kan han förhoppningsvis draftas till ett mindre äckligt lag :)

2011-06-01 @ 21:01:20
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0