En vanlig torsdagskväll..



När det tar en kvart att se ett klipp som är två minuter och tjugotre sekunder långt - då är det dags att rensa datorn.. Tycker förresten att du ska kolla in det klippet här!

Orkar inte rensa datorn ikväll så det får bli en annan gång. Funderar på om jag ska lägga mig och sova eller sätta igång en film - det lutar åt det sistnämnda! Det första kändes aningen lockande ändå eftersom Emmelie tidigare idag räknade ut att vi sovit mindre än sexton timmar de tre senaste dygnen.. Jag brukar sova mellan sex och tretton timmar per natt när jag är ledig eller har lov.

The Switch - det är filmen som åker igång nu medan jag väntar på att försöka hitta en stream till NHL-awards! Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon bitti, kram.


Postat av: Agnes

Det låter som min dator :/

2011-06-23 @ 01:28:31
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0