...

Blev att vara hemma själv ikväll. Fick inget konkret svar och sedan helt plötsligt var det försent att göra upp andra planer. Får väl sätta igång någon dålig film och spendera timmarna innan sovdags med det. Fan. Ensam en lördagkväll, det kändes helt plötsligt bara skit.

Det kommer lite studentbilder sedan. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: danten89

Vad blev det för trist film då?=)

2011-06-11 @ 21:13:26
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Johan

Det är inte helt fel att vara hemma och ta det lugnt en lördagskväll heller :)

Då kan du ju faktiskt lägga dig och sova till morgondagen, som du skrev i ett inlägg längre ner ;)



SV: Åh men tack! Jag gillar att skriva, så det blir ganska långa inlägg, vilket har både sina för och nackdelar. Kul att du gillar det i alla fall och hoppas du fortsätter läsa! :)



Btw, snyggt timat inlägg där, kl 20:20:20 :P

2011-06-11 @ 22:23:12
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: När Canal+ sände kollade jag en del, men nu...

Kör du med Viaplay då?

Ja, jag måste nog ändå säga att jag håller på Vancouver där, även om Ryder, den gamle leksingen från lockout-säsongen spelar i Boston... :)



Nej, jag har aldrig riktigt fattat det där med krogen och allt. Är inte alls min grej. 1, det är mestadels bara dålig musik, 2, man kan knappt prata med varandra. Nej, jag är nog mycket mer åt hemmamyshållet :)



Haha, men vad snällt! :)

Det beror dock på, såhär på bloggen har flera sagt att jag är duktig och skriver bra, men när det gäller t.ex. vetenskapligt riktade rapporter, som vi har skrivit nu i slutet av kursen, ja, som du läste där i inlägget, är det värre. Mina texter blir ofta tårta på tårta liksom, om du förstår hur jag menar? Det blir för tungt, det är bara text - text - text. Det där med struktur har aldrig varit min starka sida :)

Kul att du tänker fortsätta läsa, det tycker jag du ska göra! ;)

2011-06-11 @ 22:39:26
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0