Fick något gjort..

Fick faktiskt någonting gjort i eftermiddag och ikväll. Mötte upp Louise och lämnade vad jag skulle till henne, brummade sedan upp till Vitberget.. Kom just hem därifrån och är nöjd över att jag överhuvudtaget tog mig ut idag, det trodde jag aldrig.

Visst ja.. Du Viktoria? Jag vet nu med säkerhet vem som bor i det där huset.. Mötte honom idag och de måste vara han som jag pratade om som bor där! Det kan inte vara någon annan..

Vad händer annars då? Vad finns det att göra en söndagskväll? Funderar på se någon film och sedan lägga mig och sova.

Nu ska jag försöka övertala lilla mamma att få boka frisörtid. Får se om jag får göra det jag vill med håret också. Du får ha det så bra så hörs vi mer inatt, kram.


Postat av: Johan

SV: Ja, det tycker jag absolut att du ska göra! De är riktigt bra! :)



Men tack Emma, tack! Noveller ska vara väldigt detaljerade. De inläggen är väl närmst noveller, om man ska ta någon skrivgenre... :)

Alltid när jag skriver, speciellt om kärleken, som sagt, är det direkt från hjärtat. :)



Ja, jag får testa! :)

Haha ja, TV10 har åtminstone sänt finalserien nu :P

Det hade du vetat om du gillar Viasat hockey på FB ;)



Får jag fråga vad för dåliga minnen av alkohol du har? Du behöver så klart inte svara!



Haha, jag försökte inte få henne att dricka :P bara smaka lite. Smaka gör nästan alla och då tycker jag det är bättre att man smakar hemma, med familjen, än att "smaka" ute på någon fest och tappa kontrollen p.g.a. alla vänner, grupptryck osv. men hon vill inte smaka och hon är inte den som festar heller, så tror det är ganska lugnt :)



Det ska jag göra! :)

2011-06-12 @ 21:30:37
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Ja, det ska de verkligen, och tåerigen, tack så mycket! Blir nästan lite generad, haha! :)



Haha, du får vara mer uppmärksam på vad de skriver i sina statusar där då ;)



Så bra! Men det är bäst att fråga ändå, för vissa kan det vara känsligt sådant där...

Hur länge sedan är det din pappa kilade vidare? :(

Jag förstår dig, klart det tar bort lite av nöjet i det, eller vad man ska säga. Negativa minnen etc. av något påverkar alltid mer eller mindre. Självklart gäller det även positiva saker :)

Klart man kan ha kul utan alkohol! Jag dricker dock gärna lite smått sådär, tycker det kan vara trevligt, men som sagt, då dricker man ju för att det är gott, inte för att dricka för drickandets skull om man säger så.

2011-06-12 @ 23:20:43
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Emmmmmmma! Det kan inte ha varit han jag såg då!! ;) HAHAHAHAHH

2011-06-13 @ 15:37:48
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0