Fredagkväll

Blev helt plötsligt på superdåligt humör. Har ingen aning om varför men allt känns bara dåligt nu. Väntar på att Big Brother ska börja. Hoppas de kan få mig på bättre humör. Roar mig med att läsa igenom alla uppdaterade trådar på North Powers forum tills vidare.

Har inte hänt så fruktansvärt mycket idag. Buss till Boden. En runda på stan med mamma sen även syntest. Nu ska jag bara gå kursen sen blir det att börja övningsköra. Känns lite sådär.

Du får ha det så bra så hörs vi senare, då är jag troligen på bättre humör, kram.


Postat av: Emeliié

Va tyckte du om Big Brother idag då ? .. jag tycker det är tråkigt att dom tjafsa :(

2011-06-03 @ 23:30:55
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0