Helt desperat?


Lördag den 4 juni, 15:20

Döda mig eller rädda mig - välj själv! Befinner mig i stugan och här har det varit full storm och träd har fallit överallt - strömmen har slutat fungera! Är alltså utan ström tills imorgon. Min dator är snart död. Min mobil är snart död. Min kamera är helt död. Hur ska jag överleva? Det är i dessa lägen man inser vilken stadsmänniska man är..

Söndag den 5 juni, 13:19

Gårdagen blev ganska lyckad ändå! Var i upplösningstillstånd där ett tag men det gick snabbt över efter några timmars sömn och lite varm mat i magen. Kvällen fortskred och det blev grillning ute - mamma ropade plötsligt att strömmen var tillbaka och jag har nog aldrig sprungit så fort mot mitt mål. Kamerabatteriet - äntligen på laddning! Film till när det var dags att sova. Aldrig har ström varit så fantastiskt.



Inlägg från mobilen som aldrig kom fram till bloggen..


Postat av: Johanna

Hahaha, du gjorde det bra som överlevde! Som det sanna asfaltsbarn jag är tvivlar jag starkt på att jag skulle göra detsamma ;)



Sv: Visst är den bara helt makalöst bra? En elitserie-edition vore verkligen inte helt fel!



Haha, det är klart vi håller på Canucks! Tar sig bucklan till Ö-vik kommer du få sällskap där ;)

2011-06-06 @ 21:48:15
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0