Hockey inatt..

Som sagt - Stanley Cup Final mellan Vancouver Canucks och Boston Bruins inatt! Hockey mitt i natten kommer betyda en trött Emma imorgon. Vinner Canucks är det absolut värt det, annars så inte. Har bestämt mig för att det inte är värt att sova innan heller så det blir att däcka där vid fem-sex, men det ska nog gå bra! Har man hockeyabstinens så har man.

Sitter förövrigt och lär Saga redigera bilder på enklaste sätt - på datorn utan att behöva använda internet! Hon sitter för tillfället och pratar med sig själv, eller är det bilderna hon pratar med? Jag har även fått hosta och får hela tiden höra: DÖ INTE; mitt DNA finns på platsen!

Lär ju komma matchreferat inatt, brukar ju inte ha något bättre för mig under matchens gång och under pauserna. Du får ha det så bra så hörs vi då, sov gott, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0