Måndagkväll

Ensamm igen. Har spenderat hela eftermiddagen nere på stan med Saga - ätit glass, fotat fåglar och blommor och sist men inte minst, kycklingsallad till middag.

Funderar på om jag ska lägga mig och sova om inte allt för länge eftersom jag ska upp inatt och se hockey. Skulle kanske vara bra att hinna sova några timmar innan eftersom det varit ont om sömn de senaste dagarna. Har ju skola imorgon igen, känns som att de var längesen..

Blir att lämna in böcker på skolan sedan vet jag inte vad som händer mer.. Balen imorgon kväll också med Viktoria och Elliot! Ska försöka lära Elliot hur hans D90 funkar, sedan även fota själv.

Du får ha det så jättebra så hörs vi senare ikväll, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0