Natten till måndag..

Blev en ganska okej kväll trots allt. Matte söker husse. Filmen gick på TV:n så det blev att se den istället för den jag hade tänkt se.. Underhåller mig med en massa serier så som Unga Mödrar, Klassträffen och Hellcats för tillfället. Vill inte sova än, det är ju sommarlov och jag är pigg.

Har gjort i ordning så att det kommer upp ett inlägg med studentbilder imorgon bitti kring åtta, ligger förhoppningsvis och sover då!

Du får ha det så jättebra så hörs vi mer imorgon. Sov gott, kram.


Postat av: julia

Åh tack så jättemycket! Du kan skicka alla till [email protected]

Lovar självklart att länka till dig ifall jag lägger ut de!!

2011-06-12 @ 02:47:08
URL: http://juulan.se
Postat av: Johan

Lyckades du sova där runt 8 imorse då? ;)



SV: Åh men tack! Som alltid när jag skriver om kärleken, annars med så klart, men specifikt kärleken, så är det ord direkt från hjärtat. Den tjejen är så obeskrivligt vcker och fin, så det finns inte ord för det. Alla underbara minnen jag har tillsammans med henne, de kan aldrig någon ta ifrån mig/oss, vad som än händer mellan oss i framtiden, för just nu känns ett förhållande på nytt ganska långt bort. Det har trots allt gått över 8 månader, men tiden sedan dess har varit den värsta i mitt liv, även om jag mer och mer under vårens gång begravt känslorna och allt annat innom mig. Någon slags självbevarelsedrift tror jag som sagt. Man kan inte heller hänga upp sig på en ända person hela livet, hur gärna man än vill, det går inte. Någon gång måste man gå vidare, men det viktigaste är att man gör det i sin egen takt och att ingen stressar och distraherar hela tiden. Sorgeprocessen är högst individuell och man ska få ta den tid man själv känner att man behöver för den.



Vilken sida är det?



Hur gammal är du?

Nykterist är jag inte, men supa, nej tack. Dricka lite kan man göra, men då för att det är gott, inte för att bli så dragen som möjligt. Den grejen har jag aldrig fattat.



Så bra att du tycker det! Blir så glad! :)



Nedvärdera inte dig själv sådär. Alla bloggar, liksom människor, är unika på sitt lilla sätt. Var stolt över dig själv och din blogg, för både du och bloggen är unika, glöm inte det! :)

2011-06-12 @ 11:44:19
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0