Sämsta tänkbara humör..


Är minst sagt på uselt humör för tillfället. Tog bussen från Boden där vid tolv och missade bussjäveln som skulle ta mig till Skellefteå - med tre minuter! Har alltså varit fast på Luleå busstation i två timmar. Fick vattnet jag behövde men var det verkligen värt de två timmarna av väntan? NEJ!

Loggar in på bloggen och ser en kommentar från samma person som tidigare, som fick svar på tal imorse.. Varför bryr du dig ens? Varför läser du min blogg om du finner den så motbjudande och pervers? Låt bli att göra det.. Blir så förbannat less på folk som kommenterar anonymt! Skriv ditt namn och stå för din åsikt. Skicka ett mail till mig så kan vi prata och jag ska lyssna på vad du har att säga, men sluta kommentera skit. För det sista, jag är inte störd!

Ska sätta mig med min bok nu och njuta av bussturen som tillslut kom. Får kanske träffa mina kära vän Emmelie ikväll också om jag har tur - glad över det. Ha det bra, kram.


Postat av: razzel

Upp med morrhåren Emma! ; )

Förstår att du blir sur när du missar bussen, jag har stor erfarenhet av resor som inte går som man tänkt....

Ang personen som kommenterar dig är det bara att glömma den stackaren! Det visar en rejäl omognad när man inte kan acceptera att vi alla har olika intressen! Jag är helt säker på att ditt engagemang kommer att ge dig fina jobbchanser i framtiden - det är genom intresse man kommer dit man vill i livet! Det blir en höjdare när du och Johanna tar över hockeybloggen i norran !! ; )

2011-06-28 @ 16:02:21
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: EKO Lisa

Vad tråkigt att folk inte bara kan sköta sitt! Skit i den där anonyma, går det inte bara att blocka ip adressen?

2011-06-28 @ 22:16:35
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Agnes

Förstår att du blir upprörd, men ta inte åt dig :) Din blogg har dom bästa/finaste/mest intressanta bilderna av alla bloggar :D



Och oj vad smörigt det lät.. Haha (a)

2011-06-28 @ 22:31:27
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0