Som en bal på slottet..

Moshi moshi! Hemma efter en underbar kväll. Som en bal på slottet. Alla var så underbart vackra där de gick på röda mattan. Vilka klänningar, vilka håruppsättningar!

Ska sätta mig och redigera alla bilderna nu så det kan ni ju vänta er att se här senare ikväll eller imorgon. Säger det nu och kommer säga det igen när jag lägger ut bilderna.. Är du med på någon av bilderna och vill att jag ska ta bort den så är det bara lämna en kommentar och be mig.

Börjar känna tröttheten komma smygande nu också, har inte sovit en blund sen just efter två imorse.. Fast, har ju sovmorgon imorgon så det är nog lugnt! Avslutningslunch på Arken.

Du får ha det så jättebra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: HANNA

TACK! :D

2011-06-07 @ 20:19:17
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: haha, jag förstår dig! Det är nästan så att jag får panikkänslor bara jag tänker tanken på att vara utan ström ;)



2011-06-07 @ 21:13:25
URL: http://laarefalk.blogg.se/
Postat av: Linnea

Var också och kollade på balen... Fick du inte några bilder på hockeyspelarna? För det var väl en massa juniorer som gick på balen? :D :$

2011-06-07 @ 21:36:46

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0