Sommarlov!



Hemma efter några timmar på stan. Blev inget gjort egentligen.. Satt på Wayne's och pratade sedan middag på Frasses, är ju faktiskt skolavslutningskvällen! Har inget planerat inför kvällen men det blir åtmistånde en vända förbi Anna. Fick ju faktiskt igång min moppe (!!!) nu när jag kom hem från stan, hör och häpna! 

Vi har ju äntligen fått sommarlov nu, första året i gymnasiet är nu klart. Måste få skryta lite: jag gick inte ut med ett enda G - bara VG och MVG! Förstår ni hur lycklig jag är över det?

Viktoria är ju på klassfest så jag måste hålla mig vaken till det att hon kommer hem. Skulle ju egentligen behöva sova eftersom jag ska upp och se hockey inatt. Vinner de inatt så måste jag försöka övertala Johanna den lilla biten som är kvar att hon ska följa mig till Ö-vik ifall Sedinarna, Edler och deras Vancouver Canucks vinner bucklan. Johanna Lundmark, jag vet att du vill egentligen!

Nu ska jag försöka få igång moppen igen. Förlåt om det är mycket om balen nu också men det är bara några bilder kvar. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: matilda

Grattis till betygen!

2011-06-08 @ 18:02:48
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Natta

Om ni bestämmer er för att åka ner till Övik kanske vi kan träffas någonting :) Om du vill alltså!

2011-06-08 @ 22:49:29
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till betygen och till sommarlovet! :)

2011-06-09 @ 23:34:54

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0