Söndag? Nej, tisdag!

Känns som att jag ska sluta skriva saker som hur som helst inte inträffar. Somnade hos Emmelie även denna gång. Anna, Anton och Joel kom och såg film med oss och de två sistnämnda lämnade huset just efter två. Toy Story 3 och Just go with it - filmerna vi såg.

Emmelie sommarjobbar ju hemma och jag däckade på tvättstugegolvet när jag låg och tittade på.. Jag är pigg nu! Underhåller henne med musik nu - Justin Bieber.. Gillar inte hans musik men ändå spelar jag upp den? Okej, låten Baby sitter fast i mitt huvud, det är anledningen.

Nu ska jag prata med henne medans hon är duktig och jobbar. Blir att krypa ihop med varsin Harry Potterbok när hon är klar för idag.

Du får ha det så bra så hörs vi senare idag någon gång, kram.

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer idag?

KRAM

2011-06-21 @ 14:04:27
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Mr Nikon (fotoblogg)

sv: Tack, ja jag tar alla bilder själv ^^ allt bra :)?

2011-06-21 @ 15:17:59
URL: http://mrnikon.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0