Sovmorgon?

Första gången som jag vaknar klockan två.. Tycker att vi förtjänar det efter alla våra sömnlösa nätter! Sen så blir man faktiskt ganska trött av att se en massa disneyfilmer med halvsorgliga slut hela tiden. Kanske blir att se Lejonkungen för första gången nästa film då?

Hur som helst är inget planerat inför dagen men något ska väl gå att hitta på.. Blir att sova hemma ikväll också, första gången på nästan en vecka.

Har ingen aning om vad jag ska skriva så jag avslutar väl nu. Ha det bra, kram.


Postat av: frida

Omg, har inte du heller sett lejonkungen!?

Folk blir alltid så chockade och upprörda när jag säger att jag aldrig sett den!

2011-06-19 @ 19:33:43
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0