Svar på två frågor..




SVAR: Börjar väl med att tacka så jättemycket! Sen som svar på dina frågor.. Ja, jag har massor av fler bilder - detta var del ett av kanske tre? De var och simmade på Kågebadet.

Sen de som jag vet inte var med.. David, Tim, Joakim, Lee, Andreas, Mikko och sen så bröt Anders efter några kilometer också. Nu tillhör ju bara tre av de där fortfarande AIK men de var dem som jag kom på som spelade förra säsongen eller har tillkommit inför nästa säsong!




SVAR: Tyvärr så har jag ju inte det.. Hade ingen aning om vilka tider det var eller någonting så vi hade bara tur att vi fick kontakt med Jrkager (hahah, jag avlider) och fick veta att de skulle vara på Kågebadet vid tre! Jo, många av dem såg ut som att de skulle drunkna eller åtminstånde sjunka till botten för några sekunder - de sprang eller hoppade sig fram istället för att simma..

Hoppas att ni är nöjda över svaren? Försökte svara så gott som möjligt.. Det är bara att fråga om ni undrar över något annat någon annan gång. Ha det så jättebra, kram.


Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Bra, hur är det själv??:)



KRAM

2011-06-23 @ 08:58:21
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag vet inte, vad ska du göra idag??:)

KRAM

2011-06-23 @ 10:32:13
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0