Tjenare!



Hej Emmas glada bloggläsare, Saga här. Emma bad mig gästblogga
eller skriva något litet här idag. Det blev en aning sent...
Men jag tänkte berätta om imorgon,
vi ska träffas på stan och kanske fika sen så ska jag
hjälpa Emma med ett fotojobb som verkar jättekul!

Emma har ju köpt en Nikon D90 och jag är riktigt avundsjuk, hon fick
perfekta och helt underbara bilder tidigare och det blir ju bara bättre nu. Ångrar litegrann
att jag själv bytte från nikon till canon, men jag är ingen expert på kameror.
Men om ni ändå skulle vilja se mina bilder som jag hann fota i slutet av säsongen med min
dåvarande Nikon så kan ni ju kolla in min blogg →HÄR


Postat av: Towe

sv: tack så mycket! :D

2011-06-05 @ 23:01:45
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag hoppades också på simon, och han vann ju!!:D

KRAM

2011-06-05 @ 23:07:12
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0