Tjugonde juni

Sov inte så mycket inatt.. Somnade alldeles för sent! Satt och pratade med Emmelie i flera timmar - både djupa samtal och lite lättsammare samtal. Tack gumman för att du anförtror dig åt mig! ♥

Befinner mig hemma hos Anna nu. Ska ner mot stan när bion öppnar och försöka fixa två biobiljetter till Harry Potter and the Deathly Hallows - sista filmen! Det är med glädje OCH sorg jag skaffar de biljetterna.. Vill egentligen inte se filmen eftersom det är definitivt slut då men det kanske är bäst att ta sig i kragen och se slutet även om det blir deprimerande. Harry Potter har följt mig åt sedan jag var sex år gammal, större delen av mitt liv alltså..

Nu ska jag lämna datorn. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer senare idag, kram.


Postat av: Johan

Jag har faktiskt bara sett första filmen :) Böckerna är däremot bra tycker jag :)



Läste dock längre ner att du kanske skulle se Lejonkungen. Har du ärligt inte sett den tidigare? :)



SV: Jag är bara ärlig och meningen är väl att du ska bli glad av det, så mision complete kan vi väl säga då? ;)



Nejdu, Forsberg ska vi behålla! :)



Hur mycket fick du ge för Rundblads tröja?

2011-06-20 @ 18:19:59
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0