Tjugotredje juni

Vill inte vara här nu. Folket som jag vill träffa finns in Skellefteå, inte i Boden! Hade gjort vad som helst för att befinna mig i schtaan nu.. Förlåt mamma, inget illa menat mot dig!

Har suttit inne hela dagen och inte orkat göra någonting. Har inte tagit mig utanför dörren än trots att det är fint väder ute. Illa. Får försöka ta mig ut ikväll men jag vet inte vad jag ska hitta på då heller. Ska försöka få tag på Viktoria, hon kanske vill träffa mig..

Annars då? Jag vet inte riktigt.. Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh, tack ska du ha! Ja jätteroligt :)

2011-06-23 @ 19:14:32
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Johan

Hur långt är det mellan Skellefteå och Boden? Har ju aldrig varit så långt norrut ;)



SV: Tack Emma! :)



Haha, då måste du se den säger jag bara! Den bästa Disneyfilmen ever, enligt mig! :)

Det är nostalgi! :)



Haha, nejdu, honom behåller vi! Så tar vi tillbaks Jocke när vi går upp! ;)



Oh my... Nej, 3000 spänn är för mycket för mig. Även om det är coolt att ha en matchanvänd äkta matchtröja, men så mycket pengar, nej. :)

2011-06-24 @ 18:48:52
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0