Trettonde juni

Har varit vaken i flera timmar men inte orkat skriva ett inlägg. Somnade sent och vaknade sent - det är ju sommarlov! Men om man tittar på vädret så kan man inte tro det, dåligt väder.

Blir en snabbvisit inne i stan snart. Ska försöka få med mig något tyg hem så att jag kan göra mig av med energin som kom igår, lusten att sy. Åka bort en vända och sedan ta moppen upp till Anna och försöka få ihop klänningen eller byxdressen som jag har i mitt huvud.

Glöm inte att läsa novellen - som finns två inlägg ner - och säga vad du tycker. Nu ska jag göra mig klar för stan. Du får ha det så jättebra så hörs vi senare idag, kram.


Postat av: Johan

Sy? Omg, haha, det är jag sämst på kan jag meddela, haha! :D



SV: Det är karma vetdu, det du ger kommer tillbaka, så ta åt dig, för det är du värd! :)



Haha ja, jag lovar att ta åt mig jag med ;)



Klart du överlever! Det är inte ens 60 dagar till ispremiär :)

Men du kan ju i alla fall vara där, se ditt lag live, jag får följa mitt kära blåvita lag hemifrån datorn och via radion... Har varit uppe och sett dem en gång, men det är 6 år sedan nu i vinter, under senaste Elitseriesejouren :)



Förstår att det är jobbigt ibland, men det är väl som med kärlek och allt annat, dt begravs med tiden och gör inte lika ont efter ett tag. Du vet, mitt hjärta jag skrev om i nlägget du läste? Det var i oktober det började gå åt fel håll och det blev den värsta vintern i mitt liv. Har aldrig mått så dåligt, men nu under våren har jag mer och mer begravt alla känslor etc. innom mig, i något slags självbevarelsesyfte gissar jag. Känskorna finns fortfarande där, en del av mitt hjärta kommer alltid tillhöra henne, men samtidigt kan man inte hänga upp sig på någon sådär hela livet. Någon gång måste man gå vidare. Det är dock viktigt att man själv får ta den tid det tar, för alla har olika lång tid att bearbeta en sådan stor sorg som det innebär att förlora en pappa eller den man älskar. Det tar olika lång tid att bearbeta sorgen och smärtan, det är viktigt att komma ihåg.

2011-06-13 @ 14:17:26
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Natta

Sv: Jo, körkort känns lite viktigare, faktiskt ;) Vet dock inte vad jag hade gjort om det varit Caps... Hmm, svårt det där! Hahah.

2011-06-13 @ 18:06:43
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0