Nittonde juni

Blev ingenting som planerat idag. Skulle ha sett film med Joel och Anton ikväll men tyvärr blev det käppar i hjulet, fanns inte tid till det.. Emmelie städar och jag sitter och skriver med Saga på facebook. Sover inte hemma ikväll heller, stannar här istället.

Funderar och funderar.. Har inte kommit fram till vad jag ska göra än men det kommer väl någon gång. Nu ska jag försöka vara social med Emmelie, så gott det går medans hon städar. Känner att jag inte precis är det bästa sällskapen när jag sitter här eller är så här för den delen heller.

Ska ta mina funderingar och lämna datorn nu. Ha det bra så hörs vi senare ikväll, kram.


Postat av: klara

sv; Hahah nää de förstår inte jag heller :S jävligt störande! :)

2011-06-19 @ 22:33:20
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D



Allt bra??

2011-06-19 @ 23:29:25
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0