18 mars

Hockey på tv nu och ikväll kan det avgöras. Har inget bättre för mig så jag sitter och antecknar och skriver nu under matchens gång om händelserna, lär komma upp här på bloggen efter matchen, varnar redan nu, det är mycket att läsa. Kanske avtar skrivandet lite under andra och tredje perioden. Skänker alla mina tankar till Pierre just för tillfället också, stackaren!

Annars har väl inte hänt så mycket efter det att jag satte mig på bussen. Hunnit äta middag och andas ut lite. Ingenting intressant.

Vi hörs väl lite senare eftersom jag vet att det kommer bli en lång kväll efter min lilla powernap på bussen. Kommer som sagt upp lite referat också. Ha det bra, kram! ♥


Allting hänger på det som kallas för.. detaljer!



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0