25 mars

Besvikelsen har inte lagt sig än men jag kan skratta ändå. Skratta åt allt som hände i bussen, skratta åt de jobbiga sakerna. Fick lära  mig mycket under denna bussresa också..Som jag skrev på facebook: Snacka om att vara helt nerkyld efter att ha suttit på bussen från Luleå, med öppen dörr efter att någon dumskalle lyckats sparka sönder den jävla dörren!

Hinner egentligen inte skriva nu men jag gör det ändå. Måste hinna klä på mig innan jag ska gå till skolan, om några minuter. Många trevligheter idag efter skolan, berättar mer sen, slutar 10:30 idag, sköönt!

Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram! ♥


Hoppas på denna glädje på lördag igen.. Tycker de förtjänar det!


Postat av: FotografOliviaolsson

SV : aha okej , skiljer inte jäääättte stor skillnad.



Jag har Sigma 70-300 , 18-55 , 35 mm 1,8 :)



Ååh ge mig ditt 70-200 !

2011-03-25 @ 09:59:03
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0