31 mars

Levande död, det är väl det tillståndet som förklarar mig för tillfället! Har hand om öppningen på dagis idag vilket innebär att jag börjar klockan 07:00 och tar bussen redan vid halv..

Jobbar hela dagen sedan blir det att gå vidare, fort som tusan, hem till Elliot för att sedan åka vidare upp mot ladan. Viktoria, Mia, Emma och Elliot i Luleå, det taggar vi!

Kommer upp massor av inlägg senare idag, varav ett som jag kan varna för redan nu. Ni som lätt brusar upp er, läs det inte. Sedan ett med bilder. Hoppas på att få mötas av massor av kommentarer ikväll när jag kollar in, att det inte är allt för många negativa, några positiva..

Ni får ha det så bra så hörs vi senare, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0