Att det aldrig ska gå att döma rätt..

Orkar egentligen inte blogga men måste väl visa att jag lever trots denna fartfyllda dag. Fullt upp fram tills nyss när vi återvände från Anna & Einar efter att jag tagit en powernap och lite Melodifestivalen.. Självklart skulle ju Eric och hans enformiga låt gå vidare trots att det lätt går att räkna upp de som bättre än honom! Men, men..

Värmningen imorse med Saga + hennes familj och Viktoria. Roligaste var nog när Saga tog fram kortet med Stefan Klockare och han fick signa. Det tyckte nog David Ekström var roligt också, det lät då så.. Sen går det ju inte att förglömma Pierre, visst Saga? Blev i alla fall att sitta kvar på arenan till ungefär tolv och kolla på knattehockey.

Match ikväll då och det finns väl inte så mycket att säga än.. Hejdå framtida semifinal och.. Christer Lärking, vilken man! Visst ja, på tal om något helt annat.. När hon födde ungen, då kom det ut ett svin! Avslutar väl med det..

Nu ska jag redigera lite hockeybilder och samtidigt skicka iväg en massa bilder. Ha det bra så hörs vi väl imorgon, hoppas jag, kram! ♥


Postat av: Alicia

Innan jag dör ska jag fan ta ett lite snack med lärking jäveln... och tandlösa tanten, sen kanske lite svin oxå...!!!!:o♥

2011-03-13 @ 12:20:09
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0